آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2

ریاضی 2 یکی از دروس دانشگاهی رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی می‌باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا به تعمیم مفاهیمی از تابع، حد، مشتق، و انتگرال توابع تک متغیره به چند ... ادامه

گواهینامه
23 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با بردارها، مشتق گیری جزئی

آشنایی با انتگرال‌گیری دوگانه و سه‌گانه

آشنایی با انتگرال خط و سطح و قضایای گرین

آشنایی با استوکس و دیورژانش

محتوای دوره

6 فصل 41 جلسه 4 ساعت ویدیو
بردارها، معادلات خط و صفحه، رویه‌ها
توابع برداری
توابع چند متغیره
مشتق‌های جهتی، گرادیان، و اکسترمم
انتگرا‌ل‌های چندگانه
حساب برداری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره آموزش ریاضی 2 است و به مطالب درس ریاضی دو به صورت کامل پرداخته می‌شود اما برای بهره‌مندی بیشتر از مطالب دوره پیشنهاد می‌شود به مطالب درس ریاضی یک تسلط کامل را داشته باشید.

درباره دوره

ریاضی 2 یکی از دروس دانشگاهی رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی می‌باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا به تعمیم مفاهیمی از تابع، حد، مشتق، و انتگرال توابع تک متغیره به چند متغیره می پردازد. در این دوره فشرده سعی شده است تا در کمترین زمان ممکن تمامی مفاهیم این درس همراه با تکنیکهای حل مساله مرور شود.

از ویژگی‌های اصلی این دوره در واقع علاوه بر کامل بودن سرفصل و جذابیت ارائه مطالب، پرهیز از اضافه گویی بوده است. حتی در برخی موارد هم تاریخچه کوتاهی از دانشمندان مطرح در ریاضی 2 امده است. این دوره را هم می توان در طول ترم و هم در شب امتحان استفاده نمود. این دوره را می توان در کنار کتب معروفی مانند توماس، استیوارت، آدامز، سیلورمن، شهشانی، و ... بکار گرفت چرا که هم از نظر نمادگذاری و هم از نظر شیوه ارائه مطلب دربردارنده مطالب آن‌ها می‌باشد و به دانشجو در هضم سریع آنها موثر خواهد بود.

در این دوره بر 60 تکنیک اساسی حل مساله تاکید شده است که اغلب سوالات امتحانات از دل همین گونه مسائل و مشابه به آنها مطرح می‌شوند. از نظر ما، این دوره مخصوصا برای کسانی که از خواندن مطالب طولانی و خسته کننده ریاضی بیزار هستند بسیار می تواند مفید باشد چرا که شما در کمترین زمان ممکن به بیشترین نتیجه و بازدهی خواهید رسید.

برای کسانی که سالها دور از کلاس بوده اند و فرصت مطالعه یا دیدن فیلم‌های طولانی را ندارند فرصتی بی نظیر فراهم می کند تا دوباره به ریاضی روی بیاورند. در شب امتحان فقط با صرف حدود سه ساعت شما می توانید با اطمینان خاطر همه مطالب را مرور کرده و با خیال راحت و بدون استرس بخوابید. تمام تلاش ما بر آن بوده است تا صرف انرژی زیاد زحمت شما در یادگیری ریاضی به زبانی ساده و در کمترین زمان فراهم سازیم.

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش فشرده ریاضیات مهندسی
19 دانشجو
گواهینامه
929,000 تومانء
آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل

مدرس: ابراهیم شاه ابراهیمی

1,742 دانشجو
4.8 (104)
70٪
5,599,000 1,679,700 تومانء
آموزش جامع ریاضی عمومی یک

مدرس: ابراهیم شاه ابراهیمی

243 دانشجو
4.8 (17)
1,679,000 تومانء
آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing
265 دانشجو
4.8 (12)
839,000 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

4 دوره
18 ساعت
111 جلسه
55٪
3,696,000 1,663,200 تومانء

درباره استاد

طاهر لطفی
طاهر لطفی
10 دوره
64,998 دانشجو

طاهر لطفی یکی از استادهای ریاضی شناخته شده است که بیش از سی‌سال به امر تدریس و پژوهش ریاضی مشغول است. شاید بتوان وی را اولین کسی دانست که به طور کاملاً حرفه‌ای به نوشتن کتب راهنمای ریاضی دانشگاهی در بیش از سی‌سال گذشته پرداخته است. امروزه با فراهم‌شدن آموزش مجازی، علاقه وی به ارائه دوره‌های فشرده با تأکید بر حل مسئله افزایش‌یافته است. تربیت بیش از بیست دانشجوی دکتری و همکاری پژوهشی با پژوهشگران خارجی باعث شده است که او امروزه به انتقال تجربیات پخته‌تری در زمینه آموزش ریاضی بپردازد. از علاقه‌مندی‌های وی طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های طاهر لطفی

آموزش فشرده ریاضیات مهندسی
19 دانشجو
گواهینامه
929,000 تومانء
آموزش فشرده معادلات دیفرانسیل
21 دانشجو
گواهینامه
929,000 تومانء
آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB)
9,037 دانشجو
3.7 (48)
رایگان
آموزش رایگان ریاضی عمومی 2
دانشگاه آزاد اسلامی همدان

دانشگاه آزاد اسلامی همدان

مدرس: طاهر لطفی

24,329 دانشجو
4.1 (146)
رایگان

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.