آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه

poster
پیش‌نمایش دوره

با افزایش سریع هوش مصنوعی، نگرانی فزاینده‌ای در تمام صنایع وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است جایگزین برخی نقش‌ها شود. در حالی که هوش مصنوعی مولد، مدیران پروژه را جایگزین نخواهد کرد، مدیران پروژه‌ای ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
1 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:48 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:48 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

 یادگیری نحوه مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی

  درک ملاحظات اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی

 آمادگی برای آینده‌ای با هوش مصنوعی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

با افزایش سریع هوش مصنوعی، نگرانی فزاینده‌ای در تمام صنایع وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است جایگزین برخی نقش‌ها شود. در حالی که هوش مصنوعی مولد، مدیران پروژه را جایگزین نخواهد کرد، مدیران پروژه‌ای که می‌دانند چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند، به خوبی می‌توانند جایگزین کسانی شوند که چنین مهارتی ندارند.

در این دوره، Ricardo Vargas به شما نشان می‌دهد که چگونه فناوری هوش مصنوعی تولیدکننده را در مدیریت پروژه خود ادغام کنید و همچنین شایستگی‌هایی را که برای مدیریت موفق پروژه‌های هوش مصنوعی نیاز دارید، توسعه دهید.

او کاربردهای بالقوه هوش مصنوعی در مدیریت پروژه، نحوه مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی، ملاحظات اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی را توضیح می‌دهد و نکاتی را برای آمادگی برای آینده‌ای با استفاده روزافزون از هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Ricardo Vargas

Ricardo Vargas رهبر شناخته‌شده‌ی مدیریت پروژه در سطح جهان و بنیان‌گذار شرکت‌های Macrosolutions و PMOtto.ai است.

Vargas رهبری باتجربه در عملیات جهانی، مدیریت پروژه، تحول کسب‌وکار و مدیریت بحران است. تمرکز او بر اجرای ابتکارهای نوآورانه‌ی جهانی، پروژه‌های کلان سرمایه‌ای و توسعه‌ی محصول است. وی در طول ۲۵ سال گذشته، هدایت ده‌ها پروژه را در سراسر صنایع و قاره‌ها برعهده داشته و مدیریت بیش از ۲۰ میلیارد دلار در ابتکارهای جهانی را به عهده داشته است. وارگاس در سال ۱۹۹۹ شرکت «مکروسولوشن» را تأسیس کرد؛ یک شرکت مشاوره‌ی جهانی که دارای فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه‌های انرژی، زیرساخت، فناوری اطلاعات، نفت و امور مالی است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:48 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:48 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی