آموزش نوشتن یک بیزینس پلن B2B

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*نحوه نوشتن یک بیزینس پلن B2B شما می‌تواند به وضوح نشان‌دهنده ویژگی‌های تیم شما، نحوه به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و توانایی‌هایتان، اهداف ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

بهره‌برداری از قالب‌های برنامه و بهترین شیوه‌ها برای انجام یک تمرین مقدماتی از ارائه و به‌روزرسانی مداوم بیزینس پلن

یادگیری نحوه طراحی و تدوین ساختار ارائه برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان داخلی و خارجی به‌طور مؤثر

یادگیری چگونگی جمع‌آوری و طبقه‌بندی اطلاعات و بینش‌ها به شکل منطقی و منسجم

یادگیری نحوه تعیین و تعریف اهداف بازاریابی دقیق و قابل اندازه‌گیری که به موفقیت برنامه کمک می‌کند

محتوای دوره

4 فصل 7 جلسه 0:32 ساعت ویدیو
چگونه یک بیزینس پلن B2B بنویسیم: اصول و مبانی
بیزینس پلن B2B: آماده‌سازی
بخش‌های یک بیزینس پلن B2B: به‌مانند یک نمایش سه‌پرده‌ای
بیزینس پلن B2B: بخش میانی، پرمحتواترین قسمت است

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

نحوه نوشتن یک بیزینس پلن B2B شما می‌تواند به وضوح نشان‌دهنده ویژگی‌های تیم شما، نحوه به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و توانایی‌هایتان، اهداف شما و روش‌های حل مشکلات باشد، چه پیش از وقوع و چه پس از آن.

در این دوره، پم دیدنر، کارشناس برجسته بازاریابی، شما را به صورت گام به گام و با ارائه نکات عملی و قابل اجرا، راهنمایی می‌کند تا بتوانید برنامه‌ای محکم و استراتژیک برای بازاریابی B2B طراحی، پیاده‌سازی و اصلاح کنید.

در دوره "How to Write a B2B Marketing Plan" ، یاد خواهید گرفت که چرا یک بیزینس پلن B2B برای موفقیت تیم بازاریابی شما حیاتی است. پم توضیح می‌دهد که چگونه اهداف بازاریابی را به طور واضح و دقیق تعریف کنید، اطلاعات و بینش‌ها را جمع‌آوری و طبقه‌بندی کنید و آن‌ها را به شکلی منطقی سازمان‌دهی کنید. همچنین نحوه طراحی و تدوین ساختار ارائه خود به گونه‌ای که نیازهای ذینفعان داخلی و خارجی را برآورده کند، بررسی خواهید کرد. پم همچنین قالب‌های برنامه را ارائه می‌دهد و بهترین شیوه‌ها برای انجام یک تمرین مقدماتی از ارائه خود و به‌روزرسانی مداوم برنامه‌تان را آموزش می‌دهد. با بهره‌گیری از این دوره، شما قادر خواهید بود یک بیزینس پلن B2B قوی و کارآمد ایجاد کنید که به موفقیت استراتژیک تیم شما کمک کند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Pam Didner
1 دوره
2 دانشجو

پم علاقه‌مند است که شکاف بین فناوری و بازاریابی را پر کند تا تجربه مشتری بدون درز و هماهنگ با فروش و بازاریابی ایجاد کند. او بیش از ۱۵ سال تجربه در توسعه برنامه‌ها و چارچوب‌ها برای مدرن‌سازی کمپین‌های بازاریابی و همسو کردن تیم‌های فروش و بازاریابی دارد. پم مجری پادکست B2B Marketing and More و نویسنده کتاب‌های The Modern AI Marketer، Effective Sales Enablement و Global Content Marketing است. علاوه بر مشاوره و سخنرانی، پم همچنین بسته‌های راهنمایی و مشاوره ارائه می‌دهد تا به مدیران ارشد بازاریابی کمک کند به طور استراتژیک فکر کنند و ارتباط مؤثرتری با مدیریت عالی برقرار کنند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.