آموزش نمای کلی فروش و CRM

دوره "Sales and CRM Overview" هدف آن آموزش مهارت‌های پایه‌ای در Salesforce است و شما را برای انواع نقش‌های ابتدایی در فروش، از جمله موقعیت "متخصص عملیات فروش"، آماده می‌کند. این دوره برای مبتدیان طراحی ... ادامه

3 دانشجو
مقدماتی
Coursera
Coursera
Angela Prakash
Anthony Jones
Trail head

Angela Prakash

+ 2 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

چگونگی عملکرد CRM در زمینه فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان

چگونگی کاربرد Salesforce در تیم‌های فروش

دانش عملی از اصول اولیه Salesforce Sales Cloud

آموزش مهارت‌های پایه‌ای در Salesforce برای نقش‌های ابتدایی در فروش، مانند "متخصص عملیات فروش"

محتوای دوره

4 فصل 18 جلسه 0:53 ساعت ویدیو
سیلزفورس برای کسب‌وکار
فرآیند فروش
داده‌های مهم در CRM
Sales Cloud

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "Sales and CRM Overview" هدف آن آموزش مهارت‌های پایه‌ای در Salesforce است و شما را برای انواع نقش‌های ابتدایی در فروش، از جمله موقعیت "متخصص عملیات فروش"، آماده می‌کند.

این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و برای موفقیت در آن، هیچ تجربه قبلی در Salesforce، فروش یا CRM لازم نیست. در این دوره با مفاهیم اساسی مانند اصول فرایند فروش آشنا خواهید شد. همچنین با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و کاربردهای آنها آشنا می‌شوید، به محصولات اصلی Salesforce و موارد استفاده از آنها پرداخته و دانش عملی در مورد قابلیت‌های کلیدی Salesforce Sales Cloud به دست می‌آورید که به رشد کسب‌وکار کمک می‌کنند.

این دوره اولین گام در مسیر یادگیری شما با Salesforce است و پایه‌ای را فراهم می‌کند که در دوره‌های بعدی، به ابزارهای پیشرفته‌تر Salesforce عمیق‌تر پرداخته می‌شود و در نهایت شما را برای شروع حرفه جدیدتان آماده می‌کند. توجه داشته باشید که اگر پیش‌زمینه‌ای در زمینه فروش و CRM دارید یا مایلید بلافاصله به محتوای عمیق‌تر در Salesforce بپردازید، توصیه می‌شود با دوره دوم این گواهینامه، یعنی "مدیریت سرنخ‌ها در Salesforce"، شروع کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Angela Prakash
Angela Prakash
1 دوره
3 دانشجو

Angela Prakash با جمعیت‌های دانش‌آموزی از مقاطع مختلف، از K-12 تا کالج‌های جامعه و یادگیرندگان بزرگسال، کار کرده است. او دارای مدرک‌های علوم شناختی و آموزش از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی است و با تجربه حرفه‌ای در بازاریابی و تدریس، رویکردی میان‌رشته‌ای و انسانی را در ایجاد برنامه‌های آموزشی پویا و جذاب به کار می‌برد. پیش از کار در Pathstream، او تجربیات آموزشی ترکیبی را برای چندین مدل آموزشی جایگزین طراحی کرده، بازاریابی رشد را برای برنامه کارشناسی نوآورانه علوم داده دانشگاه کالیفرنیا، برکلی راهبری کرده و بیش از 8 سال تجربه تدریس مستقیم دارد. در حال حاضر، در Pathstream، او در دو سال گذشته با کارشناسان Salesforce همکاری کرده است تا برنامه‌هایی طراحی کند که به یادگیرندگان کمک می‌کند تا نحوه استفاده از Salesforce را درک کرده و در مسیر شغلی خود پیشرفت کنند.

اطلاعات بیشتر

Anthony Jones
Anthony Jones
1 دوره
3 دانشجو

قبل از اینکه آنتونی به Pathstream بیاید، او به مدت نزدیک به 15 سال در حوزه آموزش فعالیت کرده و به تدریس دانش‌آموزانی از تمامی سنین و پیشینه‌ها پرداخته است. هرچقدر که او در آموزش سنتی بیشتر کار می‌کرد، متوجه شد که مشکل بزرگی وجود دارد. دانش‌آموزانی که او می‌دید، مهارت‌هایی را که برای مشاغل پرتقاضا نیاز داشتند، نمی‌آموختند و بسیاری از آنها بدون مهارت‌های دیجیتال لازم برای موفقیت در اقتصاد مدرن فارغ‌التحصیل می‌شدند. این مسئله آنتونی را به Pathstream کشاند. در Pathstream، ماموریت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مشاغل با مهارت‌های دیجیتال پرتقاضا، مانند آنچه در گواهینامه حرفه‌ای Salesforce Sales Operations می‌توان به آن دست یافت، است. در سال و نیم گذشته، آنتونی با مدیران Salesforce، توسعه‌دهندگان Salesforce و دیگر کارشناسان حوزه از تیم‌های فروش مختلف در سراسر ایالات متحده همکاری کرده است تا به یک سؤال واحد پاسخ دهد: بهترین روش برای یادگیری مهارت‌های پایه‌ای Salesforce که برای شروع یک حرفه جدید نیاز است، چیست؟ آنتونی دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی با تمرکز بر نویسندگی خلاق از UCLA و مدرک کارشناسی ارشد آموزش از دانشگاه فوردهم است.

اطلاعات بیشتر

Trail head
Trail head
1 دوره
3 دانشجو

Trailhead پلتفرم آموزشی آنلاین رایگان Salesforce است که به هر کسی این امکان را می‌دهد تا برای آینده خود مهارت‌های جدیدی کسب کند. Trailhead موانع ورود را برای همه، صرف‌نظر از جنسیت، قومیت، سطح تحصیلات یا پیشینه اقتصادی، کاهش می‌دهد و دسترسی به بیش از 800 مدال در زمینه‌های کسب‌وکار، فناوری، Salesforce و مهارت‌های نرم را فراهم می‌آورد. بیش از 2 میلیون یادگیرنده امروزه در حال کسب مهارت و دریافت گواهینامه‌های معتبر از Trailhead هستند، در حالی که فرصت‌های شغفی جدید را کشف کرده و با جامعه پویا Trailblazer ارتباط برقرار می‌کنند. 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.