آموزش موفقیت در مدیریت پروژه به عنوان یک درون‌گرا

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*مدیریت پروژه یک حرفه رو به رشد است، اما برخی از بخش‌های این کار می‌تواند ترسناک باشد به ویژه برای درون‌گراها. اگرچه ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

چالش‌های منحصر به فردی که درون‌گراها در مدیریت پروژه با آن‌ها مواجه هستند

نحوه استفاده از نقاط قوت درون‌گرایی برای موفقیت در مدیریت پروژه

نحوه رهبری جلسات به عنوان یک درون‌گرا

نحوه برقراری ارتباط مؤثر با ذینفعان به عنوان یک درون‌گرا

نحوه واگذاری وظایف به عنوان یک درون‌گرا

نحوه مدیریت تعارض به عنوان یک درون‌گرا

محتوای دوره

6 فصل 15 جلسه 0:45 ساعت ویدیو
مدیریت پروژه به عنوان یک درونگرا
ناوبری ارتباطات به عنوان یک مدیر پروژه درونگرا
مدیریت پروژه‌ها به عنوان یک مدیر پروژه درونگرا
برخورد با تعارض و مذاکره
مدیریت تیم‌ها و ذی‌نفعان
مراقبت از خود به عنوان یک مدیر پروژه درونگرا

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

مدیریت پروژه یک حرفه رو به رشد است، اما برخی از بخش‌های این کار می‌تواند ترسناک باشد به ویژه برای درون‌گراها. اگرچه مدیریت پروژه نیازمند ارتباط فعال، حل تعارض، قاطعیت و سایر مهارت‌هایی است که بیشتر با برون‌گراها مرتبط هستند، درون‌گراها می‌توانند در این نقش موفق باشند.

در واقع، برخی از ویژگی‌های کلاسیک درون‌گراها - همدلی، گوش دادن فعال و مهارت‌های مشاهده - آن‌ها را به ویژه برای این حرفه رو به رشد مناسب می‌کند.

در دوره "Succeeding in Project Management as an Introvert"، آنا لونگ‌اها اندرسون، مدیر پروژه باتجربه و مربی PM، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید به عنوان یک درون‌گرا در مدیریت پروژه موفق شوید. آنا موضوعات مهمی را که همه مدیران پروژه باید با آن‌ها مواجه شوند، رهبری جلسات، ارتباط با ذینفعان، واگذاری وظایف، مدیریت تعارض، همه از دیدگاه یک درون‌گرا پوشش می‌دهد.

با گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • مهارت‌های مدیریت پروژه خود را بهبود بخشید.
  • اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.
  • حرفه خود را ارتقا دهید.
  • یک محیط کاری مثبت و حمایتی برای هم‌تیمی‌های خود ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Anna Anderson
Anna Anderson
1 دوره
2 دانشجو

Anna Anderson، یک مدیر پروژه ارشد با تجربه گسترده در محیط‌های PMO و Agile است. با دارا بودن گواهی PMI-ATP، مهارت‌های خود را در زمینه مدیریت پروژه به اثبات رسانده است. به عنوان یک مربی در LinkedIn Learning، به مدیران پروژه کمک می‌کند تا از موقعیت‌های کاری دشوار خارج شده و با اطمینان بیشتری نقش‌های مدیریتی با درآمد بالاتر را به دست آورند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.