آموزش فشرده ریاضیات مهندسی

ریاضیات مهندسی یکی از دروس پایه دوره کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاهی است. در بین کتب مرجع، کتاب اروین کروسیگ هم در ایران و هم در دنیا جایگاه شناخته شده‌ای دارد. ... ادامه

گواهینامه
19 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

ریاضی مهندسی اروین کروسیک

سری و تبدیل فوریه

معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی

آنالیز مختلط

محتوای دوره

7 فصل 39 جلسه 4 ساعت ویدیو
آنالیز فوریه
معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی
اعداد و توابع مختلط
مشتقات توابع تحلیلی (تعمیم فرمول انتگرال کوشی)
سری توانی، سری تیلر
سری لوران، انتگرال مانده‌ای
نگاشت‌های همدیسی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد اما این درس در دانشگاه دارای پیش‌نیازهای ریاضی عمومی 1 و ۲ و معادلات دیفرانسیل می باشد و تسلط به این دروس نیاز است..

درباره دوره

 ریاضیات مهندسی یکی از دروس پایه دوره کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاهی است. در بین کتب مرجع، کتاب اروین کروسیگ هم در ایران و هم در دنیا جایگاه شناخته شده‌ای دارد. در این دوره فشرده سعی بر آن است در این چهارچوب کتاب در 39 درس به‌صورت جامع و مختصر و مفید و پرهیز از هر گونه اضافه‌گویی در 260 دقیقه بیان شود

 
 از ویژگی‌هایی دوره‌های کرش کورس یا فشرده آن است که می‌تواند از آن در یادگیری موثر به شیوه مهندسی معکوس استفاده کرد. به این شکل که دانشجو قبل از کلاس درس یا فصل موردنظر بادقت تمام نگاه کند و یاد بگیرد و سر کلاس انرژی خود صرف عمق بخشیدن به مطالب کند تا یادگیری و به این شکل به بلوغ زودتری از مطالب رسیده و قدرت خلاقیت و حل مسئله وی تقویت می‌شود

درس‌ها کوتاه و حدود 10 دقیقه هستند که بسیار کارایی این روش را بالا می‌برد. همچنین، بهتر است بعد از کلاس نیز یک‌بار دیگر درس را مشاهده نمود. بعلاوه، این دوره‌های فشرده برای ایام امتحانات هم تأثیرگذاری زیادی در یادگیری و جمع‌بندی مطالب دارند. حتی کسانی که این درس را گذرانده‌اند نمی‌توانند در حدود چهار ساعت دانش خود را بروز کنند. این دور می‌تواند برای درس ریاضیات مهندسی برای سایر کتب نیز به‌عنوان یک منبع تکمیلی مورداستفاده قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش فشرده ریاضیات مهندسی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آمادگی امتحان سیگنال و سیستم‌ها
189 دانشجو
5 (25)
گواهینامه
1,329,000 تومانء
آموزش جمع بندی مقاومت مصالح 1 (درسنامه مختصر+40 مثال جامع)
20 دانشجو
4.5 (2)
899,000 تومانء
آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل

مدرس: ابراهیم شاه ابراهیمی

1,742 دانشجو
4.8 (104)
70٪
5,599,000 1,679,700 تومانء
آموزش جهان شطرنج با پیشرفت گام به گام
547 دانشجو
4.9 (37)
629,000 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

4 دوره
18 ساعت
111 جلسه
55٪
3,696,000 1,663,200 تومانء

درباره استاد

طاهر لطفی
طاهر لطفی
10 دوره
64,998 دانشجو

طاهر لطفی یکی از استادهای ریاضی شناخته شده است که بیش از سی‌سال به امر تدریس و پژوهش ریاضی مشغول است. شاید بتوان وی را اولین کسی دانست که به طور کاملاً حرفه‌ای به نوشتن کتب راهنمای ریاضی دانشگاهی در بیش از سی‌سال گذشته پرداخته است. امروزه با فراهم‌شدن آموزش مجازی، علاقه وی به ارائه دوره‌های فشرده با تأکید بر حل مسئله افزایش‌یافته است. تربیت بیش از بیست دانشجوی دکتری و همکاری پژوهشی با پژوهشگران خارجی باعث شده است که او امروزه به انتقال تجربیات پخته‌تری در زمینه آموزش ریاضی بپردازد. از علاقه‌مندی‌های وی طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های طاهر لطفی

آموزش فشرده معادلات دیفرانسیل
21 دانشجو
گواهینامه
929,000 تومانء
آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2
23 دانشجو
گواهینامه
1,289,000 تومانء
آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB)
9,037 دانشجو
3.7 (48)
رایگان
آموزش رایگان ریاضی عمومی 2
دانشگاه آزاد اسلامی همدان

دانشگاه آزاد اسلامی همدان

مدرس: طاهر لطفی

24,329 دانشجو
4.1 (146)
رایگان

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.