آموزش عادت‌های خوشبختی

آیا عالی نیست که بتوانید خوشبختی بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید؟ اما چگونه می‌توانید به طور کامل کنترل تجربه خود را به دست بگیرید؟ هرچند که همه ما شرایط زندگی منحصر به فردی داریم، ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری تکنیک‌های تفکر مثبت و انعطاف‌پذیر برای افزایش رضایت شخصی و کنترل احساسات در موقعیت‌های مختلف

فهمیدن اینکه چگونه تجربه شما از دنیا و نحوه گذراندن زمان بر سطح خوشبختی شما تأثیر می‌گذارد و یادگیری روش‌هایی برای بهینه‌سازی این جنبه‌ها

یادگیری تمرینات و تکنیک‌های مبتنی بر تحقیق که به شما کمک می‌کند عادات روزمره‌ای برای افزایش سطح خوشبختی خود ایجاد کنید

بهبود روابط و تعاملات اجتماعی برای تقویت خوشبختی

محتوای دوره

4 فصل 12 جلسه 0:47 ساعت ویدیو
چگونه دنیا را تجربه می‌کنید
چگونه وقت خود را می‌گذرانید
چگونه فکر می‌کنید
چگونه با دیگران تعامل می‌کنید

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

آیا عالی نیست که بتوانید خوشبختی بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید؟ اما چگونه می‌توانید به طور کامل کنترل تجربه خود را به دست بگیرید؟ هرچند که همه ما شرایط زندگی منحصر به فردی داریم، خوشبختی فردی ما همچنان در دستان خودمان است.

در این دوره، اسکات موتز، نویسنده پرفروش و سخنران کلیدی، مجموعه‌ای از تمرین‌های قدرتمند و مبتنی بر تحقیقات را به شما ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند عادات مؤثری برای خوشبختی ایجاد کنید.

این تمرین‌ها قابل تکرار و مؤثر هستند و به شما نشان می‌دهند که چگونه تجربه شما از دنیا، نحوه گذراندن زمان، طرز تفکر و تعاملات شما با دیگران، همگی بر سطح خوشبختی شما تأثیر می‌گذارند.

در طول دوره "Happiness Habits"، شما با روال‌هایی آشنا خو اهید شد که لذت بیشتری به زندگی شما می‌بخشند و خوشبختی را در تمامی این جنبه‌ها تقویت می‌کنند. با تکمیل دوره، آماده خواهید بود تا با یک برنامه شخصی‌سازی شده، عادات جدیدی برای خوشبختی و رضایت بیشتر در زندگی خود ایجاد کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا مسیری روشن برای افزایش خوشبختی شخصی خود بیابید و به طور مؤثر آن را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Scott Mautz
Scott Mautz
2 دوره
2 دانشجو

اسکات موتز نویسنده پرفروش، سخنران کلیدی برجسته و متخصص در توسعه رهبری است. او نویسنده کتاب رهبر قوی ذهن بوده و برای کتاب پرفروش شماره ۱ آمازون، رهبری از میانه، شناخته شده است. اسکات که سابقاً مدیر ارشد اجرایی در شرکت پراکتر اند گمبل بود، همچنین مدرس محبوبی در LinkedIn Learning است، جایی که دیدگاه‌های خود در زمینه رهبری و توسعه فردی را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، او به عنوان عضو هیئت علمی در برنامه آموزش مدیران دانشگاه ایندیانا فعالیت می‌کند و تخصص خود را برای کمک به متخصصان در ارتقای توانایی‌های رهبری‌شان به کار می‌گیرد.

 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.