آموزش طراحی API و اصول پلتفرم Apigee در Google Cloud

در دوره "API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform" آموزشی، شما با اصول طراحی API‌ها و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آن‌ها آشنا خواهید شد. به طور خاص، یاد می‌گیرید ... ادامه

3 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

چگونگی کاوش و به‌کارگیری مفاهیم طراحی، توسعه و مدیریت API

نحوه توصیف اصول طراحی REST API

توصیف محصولات API، استراتژی‌های محصول API، و نحوه انتشار APIها در یک پورتال توسعه‌دهندگان

توصیف اصطلاحات Apigee و مدل سازمانی بر اساس قابلیت‌های محصول Apigee

محتوای دوره

4 فصل 31 جلسه 3 ساعت ویدیو
مرور کلی Apigee
API-First و مشخصات OpenAPI
پروکسی‌های API
محصولات API

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دوره "API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform" آموزشی، شما با اصول طراحی API‌ها و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آن‌ها آشنا خواهید شد. به طور خاص، یاد می‌گیرید چگونه API‌ها را به شیوه‌ای مؤثر طراحی کنید و از پلتفرم Apigee API در Google Cloud برای مدیریت کامل چرخه عمر API‌ها استفاده نمایید. شما با فرآیندهای مختلف مرتبط با API‌ها آشنا می‌شوید، از جمله طراحی API با استفاده از پروکسی‌های API و بسته‌بندی آن‌ها به عنوان محصولات API که توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها قابل استفاده است.

این دوره از ترکیبی از سخنرانی‌های آموزشی، آزمایشگاه‌های عملی و مطالب مکمل تشکیل شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای طراحی، ساخت، تأمین امنیت، استقرار و مدیریت راه‌حل‌های API را با استفاده از پلتفرم Apigee API گوگل کلود کسب کنید. این دوره، نخستین بخش از مجموعه آموزشی "توسعه API‌ها با پلتفرم Apigee گوگل کلود" است و به شما پایه‌ای محکم برای درک عمیق‌تر API‌ها ارائه می‌دهد. پس از اتمام این دوره، می‌توانید در دوره تخصصی "امنیت API در پلتفرم Apigee گوگل کلود" ثبت‌نام کنید تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه امنیت API‌ها به سطح پیشرفته‌تری ارتقا دهید

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Cloud Training
Google Cloud Training
6 دوره
52 دانشجو

تیم آموزش Google Cloud مسئول توسعه، ارائه و ارزیابی آموزشی است که به مشتریان و همکاران سازمانی ما امکان می‌دهد محصولات و راه‌حل‌های ما را به صورت مؤثر و با تأثیرگذاری بالا استفاده کنند. Google Cloud به میلیون‌ها سازمان کمک می‌کند تا کارکنان خود را توانمند سازند، به مشتریان خود خدمات ارائه دهند و با استفاده از فناوری‌های نوآورانه‌ای که در ابر و برای ابر ایجاد شده‌اند، آینده کسب‌وکار خود را بسازند. محصولات ما برای امنیت، قابلیت اطمینان و مقیاس‌پذیری مهندسی شده‌اند و تمام لایه‌ها از زیرساخت تا برنامه‌ها و دستگاه‌ها و سخت‌افزار را پوشش می‌دهند. تیم‌های ما متعهد به کمک به مشتریان در استفاده از فناوری‌های ما برای ایجاد موفقیت هستند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Cloud Training

آموزش دستیابی به تحلیل‌های پیشرفته با BigQuery
1 دانشجو
159,000 تومانء
آموزش کاوش و آماده‌سازی داده‌های شما با BigQuery
3 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش استفاده از ماشین لرنینگ برای داده‌های شما با Google Cloud
36 دانشجو
129,000 تومانء
آموزش ایجاد دیتاست‌های جدید در BigQuery و تجسم داده‌ها
17 دانشجو
119,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.