آموزش طراحی برای تجربه کاربری

در دوره "Designing for User Experience"، شرکت‌کنندگان به بررسی نیازهای کاربران و تحقیق در این زمینه پرداخته و از این بینش‌ها برای اتخاذ تصمیمات طراحی بهره خواهند برد. دوره شامل مرور تکنیک‌های ایده‌پردازی طراحی است ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه تحلیل نیازهای کاربران و استفاده از بینش‌های تحقیقاتی

چگونگی ایجاد ابزارهای طراحی مانند استوری‌بوردها و نمودارهای جریان کاربر

به کارگیری اصول معماری اطلاعات برای سازمان‌دهی محتوا

طراحی سیستم‌های ناوبری بصری و کاربرپسند

محتوای دوره

5 فصل 65 جلسه 5 ساعت ویدیو
تحقیق کاربر و ساخت همدلی
ارزیابی نیازهای کاربر
ایده‌پردازی طراحی
طراحی داستان‌گویی (استوری‌بوردینگ)
معماری اطلاعات

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دوره "Designing for User Experience"، شرکت‌کنندگان به بررسی نیازهای کاربران و تحقیق در این زمینه پرداخته و از این بینش‌ها برای اتخاذ تصمیمات طراحی بهره خواهند برد. دوره شامل مرور تکنیک‌های ایده‌پردازی طراحی است که به کمک آن‌ها، با استفاده از متدولوژی طراحی مبتنی بر تفکر طراحی (Design Thinking)، داستان‌گویی، نمودارهای جریان کاربر و نقشه‌های سفر کاربران ایجاد خواهند کرد. این فعالیت‌ها به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا فرایند طراحی را به‌صورت ساختاریافته و خلاقانه پیش ببرند و راه‌حل‌های کاربرپسند و مؤثر ارائه دهند.

در مرحله آخر، اصول معماری اطلاعات برای سازمان‌دهی محتوا و طراحی سیستم‌های ناوبری بصری و کاربرپسند به کار گرفته می‌شود. شرکت‌کنندگان با استفاده از تکنیک‌های معماری اطلاعات، به طراحی ساختارهایی برای هدایت کاربر به‌صورت شهودی و منطقی خواهند پرداخت. این دوره، با تمرکز بر تجزیه‌وتحلیل نیازهای کاربر و اعمال اصول طراحی منسجم، به شرکت‌کنندگان ابزارهای لازم برای بهبود تجربه کاربری و ارتقای کیفیت طراحی فراهم می‌آورد.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Microsoft
5 دوره
54 دانشجو
هدف ما در مایکروسافت این است که به هر فرد و سازمانی در جهان توانایی دستیابی به بیشتر را بدهیم. در این انقلاب بعدی تحول دیجیتال، رشد توسط فناوری هدایت می‌شود. رویکرد ابر یکپارچه ما، یک پلتفرم بی‌نظیر برای تحول دیجیتال ایجاد می‌کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Microsoft

آموزش تیم‌سازی و رهبری در مدیریت پروژه
4 دانشجو
189,000 تومانء
آموزش اصول طراحی UI/UX
Coursera

Coursera

مدرس: Microsoft

11 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI
31 دانشجو
3 (1)
169,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.