آموزش ساختن رابطه بهتر با رئیس خود

رابطه شما با رئیستان عاملی است که برخلاف سایر عوامل محل کار شما، به طور مستقیم و چشمگیری بر سلامت و رفاه جسمی و روانی شما تأثیر می گذارد. در دوره "Building a Better Relationship ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

برقراری ارتباط بهتر با رئیس خود

درک انتظارات رئیس خود

افزایش اعتماد به نفس خود را در محیط کار

نحوه نزدیک شدن به اهداف شغلی خود

محتوای دوره

6 فصل 11 جلسه 0:38 ساعت ویدیو
مقدمه
درک خواسته ها
آگاهی از سبک
اظهار نظر کردن
سروسامان دادن به اوضاع
ارائه حمایت هدفمند

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

رابطه شما با رئیستان عاملی است که برخلاف سایر عوامل محل کار شما، به طور مستقیم و چشمگیری بر سلامت و رفاه جسمی و روانی شما تأثیر می گذارد. در دوره "Building a Better Relationship with Your Boss"، سخنران اصلی، نویسنده و کارشناس تعامل کارکنان، اسکات ماوتز، شما را از طریق یک رویکرد گام به گام به نام "مدیریت مافوق" در ایجاد رابطه بهتر با رئیس خود راهنمایی می کند.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه اصول اولیه رابطه را به درستی دریافت کنید، چگونه انتظارات را شفاف کنید، و چگونه با سبک رئیس خود سازگار شوید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اظهار نظر کنید، چگونه مطمئن شوید که "همه چیز مرتب است" (ناگفته هایی که رئیستان از شما می خواهد) و چگونه به رئیس خود آن گونه حمایتی را که واقعاً می خواهند ارائه دهید. این دوره می تواند به شما در ایجاد رابطه با رئیس خود، اعتماد به نفس و مسیر شغلی کمک کند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Scott Mautz
Scott Mautz
2 دوره
2 دانشجو

اسکات موتز نویسنده پرفروش، سخنران کلیدی برجسته و متخصص در توسعه رهبری است. او نویسنده کتاب رهبر قوی ذهن بوده و برای کتاب پرفروش شماره ۱ آمازون، رهبری از میانه، شناخته شده است. اسکات که سابقاً مدیر ارشد اجرایی در شرکت پراکتر اند گمبل بود، همچنین مدرس محبوبی در LinkedIn Learning است، جایی که دیدگاه‌های خود در زمینه رهبری و توسعه فردی را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، او به عنوان عضو هیئت علمی در برنامه آموزش مدیران دانشگاه ایندیانا فعالیت می‌کند و تخصص خود را برای کمک به متخصصان در ارتقای توانایی‌های رهبری‌شان به کار می‌گیرد.

 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.