آموزش روابط بهتر و فروش بیشتر: استفاده از ChatGPT برای فروش

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*دوره "Better Relationships and More Sales: Using ChatGPT to Sell" به طور خاص برای کمک به حرفه‌ای‌های فروش طراحی شده است تا ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

استفاده مؤثر از هوش مصنوعی برای برقراری ارتباطات معنادار

یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای نشان دادن تخصص معتبر و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و ذینفعان

تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه مبتنی بر داده

پیشبرد فرصت‌های پیچیده با نقشه‌برداری از روندها

محتوای دوره

4 فصل 14 جلسه 0:45 ساعت ویدیو
ایجاد اعتماد در دنیای دیجیتال‌محور فروش
ساخت روابط برای برگزاری جلسات بیشتر
مدل‌سازی مکالمات برای ایجاد اعتماد در طول فرآیند فروش
ساخت روابط بهتر با مشتریان فعلی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

دوره "Better Relationships and More Sales: Using ChatGPT to Sell" به طور خاص برای کمک به حرفه‌ای‌های فروش طراحی شده است تا از قدرت هوش مصنوعی بهره‌برداری کنند و به برقراری ارتباطات معنادار و مؤثر بپردازند. در این دوره، شما خواهید آموخت که چگونه با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، تخصص خود را به نمایش بگذارید و در مکالمات مرتبط و سودآور شرکت کنید.

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه از هوش مصنوعی برای ایجاد ارتباطات شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید و به پیشبرد فرصت‌های پیچیده با نقشه‌برداری از روندهای مناسب برای هر تماس فروش بپردازید. همچنین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه‌های توسعه مبتنی بر داده و هوش مصنوعی را برای حساب‌های جدید و موجود ساختار دهید و به بهترین نحو از آن‌ها بهره‌برداری کنید.

با پیوستن به جیک دان‌لاپ، کارشناس فروش با تجربه، شما با بهترین استراتژی‌ها برای ایجاد ارتباط و ساختن رابطه در دنیای دیجیتال‌محور آشنا خواهید شد. این دوره شامل یادگیری نحوه ایجاد ارتباطات سفارشی شده با استفاده از اطلاعات صنعتی و شرکتی، پیشبرد فرصت‌های پیچیده با استفاده از روندهای فروش دقیق، و تدوین برنامه‌های توسعه مبتنی بر داده و هوش مصنوعی است.

چه در مراحل اولیه و چه در مراحل پیشرفته روابط فروش باشید، با پایان این دوره، شما مهارت‌های لازم برای تقویت تعاملات و تمرکز بر نیازهای مشتریان را به دست خواهید آورد و قادر خواهید بود ارتباطات مؤثرتری برقرار کنید که منجر به افزایش فروش و موفقیت‌های پایدارتر شود.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Jake Dunlap
Jake Dunlap
1 دوره
2 دانشجو

برای بیش از یک دهه، جیک به‌عنوان مدیر عامل شرکت مشاوره اسکلید (Skaled Consulting) فعالیت کرده است، شرکتی جهانی و با کلاس جهانی که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا جنبه‌های کلیدی سازمان فروش و بازاریابی خود را عملیاتی کنند. با بیش از ۴۰ کارمند و شبکه‌ای از صدها کارشناس برجسته، کار اسکلید در زمینه مشاوره مدیریت بالاتر از مک‌کینزی (McKinsey & Company) و در زمینه مشاوره فروش بالاتر از اکسنچر (Accenture) رتبه‌بندی شده است. پیش از این، جیک اولین معاون رئیس فروش در گلس‌دور (Glassdoor) و معاون رئیس فروش در نوویت (NoWait) بود.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.