آموزش رهبری شجاعانه

رهبری در دنیای امروز به شجاعت خاصی نیاز دارد. این شجاعت نه تنها شامل پذیرش ریسک‌های بزرگ و نوآوری در روش‌ها و استراتژی‌ها است، بلکه به معنای به چالش کشیدن وضعیت موجود و ایجاد فرهنگی ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

توسعه شجاعت شخصی

پرورش شجاعت در رهبری

ارتباط شجاعانه به عنوان یک رهبر

پایداری شجاعت رهبری

محتوای دوره

4 فصل 13 جلسه 0:48 ساعت ویدیو
تعریف شجاعت در رهبری
پرورش شجاعت از طریق خودشناسی
ارتباط با شجاعت به عنوان یک رهبر
پایداری شجاعت رهبری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

رهبری در دنیای امروز به شجاعت خاصی نیاز دارد. این شجاعت نه تنها شامل پذیرش ریسک‌های بزرگ و نوآوری در روش‌ها و استراتژی‌ها است، بلکه به معنای به چالش کشیدن وضعیت موجود و ایجاد فرهنگی است که در آن هر فرد می‌تواند خود را ابراز کند و به رشد و شکوفایی برسد.

در دوره "Courageous Leadership"، با هدایت شانون آمسو، که خود یک متخصص برجسته در زمینه رهبری است، به بررسی جنبه‌های مختلف شجاعت در رهبری می‌پردازید و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید به یک رهبر شجاع و مؤثر تبدیل شوید.

شانون آمسو بینش‌های عملی و ساده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که بر اساس تجربیات شخصی و دیدگاه جهانی او از شجاعت در رهبری است. این دوره به شما کمک می‌کند تا شجاعت شخصی خود را پرورش دهید و از طریق خودشناسی به عمق بیشتری از شجاعت دست یابید. علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به عنوان یک رهبر با شجاعت بیشتری ارتباط برقرار کنید و استراتژی‌های مؤثری برای حفظ شجاعت رهبری در مواجهه با چالش‌های حرفه‌ای و شخصی به کار ببرید. در پایان دوره، شما با مهارت‌های جدیدی تجهیز خواهید شد که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمینه‌ای از زندگی خود، شجاعت رهبری را حفظ کنید و به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Sharon Amesu
Sharon Amesu
1 دوره
2 دانشجو

شانون آمسو مشاور شجاعت در محیط کار، سخنران حرفه‌ای، سخنران TEDx، و وکیل سابق است.

شانون به خاطر کمک به رهبران در ساخت فرهنگ‌های مثبت از طریق گفتگوهای شجاعانه شناخته شده است. او بیش از نه سال تجربه حرفه‌ای در آموزش رهبران و صاحبان کسب‌وکارها در زمینه استفاده از شجاعت برای تحول محیط‌های کاری دارد، به گونه‌ای که همه احساس گنجانده شدن کنند، صحبت کنند و بهترین ایده‌های خود را ارائه دهند. با توجه به سابقه‌اش به عنوان وکیل، شانون همچنین تجربه گسترده‌ای در حوزه وکالت دارد که برای کمک به افراد در بهبود مهارت‌های دفاعی خود و دیگران به کار می‌برد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.