آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی

ازآنجاکه علم و دانش هسته اصلی تمدن مدرن بشری است و بدون دانش و فناوری بقای بشر ناممکن خواهد بود، روش‌ها و رویکردهای گوناگون، هم‌زمان با رشد و توسعه بشر در خصوص تعریف "علم" و ... ادامه

گواهینامه
3.8 (9 رای)
855 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

13 فصل 278 جلسه 33 ساعت ویدیو
مقدمه و تعاریف
طرح تحقیق و انواع تحقیق بر اساس نوع داده‌ها و هدف
انواع روش‌های تحقیق بر اساس ماهیت و نوع داده‌ها
متغیرها و فرضیه‌ها
گردآوری داده‌ها
جامعه، نمونه و نمونه‌گیری
روایی و پایایی
اخلاق، بداخلاقی و بی‌اخلاقی در پژوهش
مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق
پایگاه‌های علمی و دانشگاهی
پروپوزال، پایان‌نامه‌، رساله و مقاله
فرایند ارسال و چاپ مقالات علمی و پژوهشی
برندسازی شخصی و پژوهش پول‌ساز

پیش‌نیاز‌ها

محتوای این دوره به نحوی تهیه و منتشر شده است که افراد برای حضور در این دوره نیاز به هیچ آموزشی تحت عنوان پیش‌نیاز احتیاج نخواهند داشت. به این ترتیب همه مفاهیم مورد نیاز در راستای آموزش کامل روش تحقیق در این دوره در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

درباره دوره

ازآنجاکه علم و دانش هسته اصلی تمدن مدرن بشری است و بدون دانش و فناوری بقای بشر ناممکن خواهد بود، روش‌ها و رویکردهای گوناگون، هم‌زمان با رشد و توسعه بشر در خصوص تعریف "علم" و "روش علمی" در مجامع علمی و پژوهشی به‌تدریج رواج، گسترش و تکامل یافت. به‌گونه‌ای که امروزه تقریباً در تمام مراکز علمی، پژوهشی و آکادمیک استاندارد جهان تعریف نسبتاً واحدی از علم، روش‌های علمی، مقاله علمی، ژورنال علمی و همایش علمی و پژوهشی داریم. مثلاً تحقیقی که در آلمان، فرانسه و آمریکا انجام می‌شود، تقریباً از همان روش‌هایی استفاده می‌شود که در ایران، هندوستان و دانمارک به کار برده می‌شود. از همین منظر، همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک بین مراکز دانشگاهی و محققین امری متعارف، رو به گسترش و پسندیده است. به عبارتی دیگر، علم، زبان علم و روش علمی نزد عالمان تقریباً یکسان است. این روزها چگونگی تحقیق کردن و آموزش تحقیق موضوعی است که منحصر به گروهی خاص نیست و همه افراد در هرسطحی از تحصیلات و در هر شغلی نیازمند آشنایی با درس روش تحقیق هستند.

دوره آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی چیست؟

در دوره جامع آموزش روش تحقیق و مقاله‌نویسی به آموزش تمام مباحث عملی و تئوری مربوط به روش‌های تحقیق با تمرکز ویژه بر توانمندسازی همه علاقه‌مندان، جهت برنامه‌ریزی، نگارش، تدوین و ارائه  پروپوزال، پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری،  انواع مختلف مقاله‌نویسی، از جمله مقالات ISI، مروری و اصیل و همچنین مهارت‌های  لازم آکادمیک به‌صورت قدم‌به‌قدم و به زبانی ساده و روان پرداخته شده است.

به عبارت دیگر، با توجه به محتوایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است، دوره پیش‌رو را می‌توان یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی در زمینه آموزش روش تحقیق کیفی، آموزش روش تحقیق ترکیبی، آموزش روش تحقیق پیشرفته و آموزش صفر تا صد تمامی مباحث و ملزومات تحقیق و پژوهش دانست. در این دوره مخاطبان به صورت مرحله به مرحله با همه مباحث مربوط به آموزش درس روش تحقیق آشنا خواهند شد و در ادامه دوره به یادگیری موضوعاتی همچون درآمدسازی  و تولید ثروت از راه علم و پژوهش پرداخته می‌شود.

با شرکت در این دوره مهارت‌های زیر را به دست خواهید آورد:

  • درک کاملی از مبانی نظری و عملی روش‌های تحقیق و پژوهش داشته یاشید.
  • تمام مراحل‌ پروپوزال، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، رساله دکتری و مقالات علمی خود را مستقلاً  برنامه‌ریزی، تدوین، طراحی، تجزیه‌وتحلیل، نگارش و چاپ کنید.
  • پایگاه‌های علمی و پژوهشی، استنادی و غیراستنادی، رایگان و غیررایگان، ایران و جهان، انواع رتبه‌بندی نشریات علمی داخلی و خارجی انواع مقالات ISI و مروری و اورجینال، شیوه انتخاب ژورنال مناسب، مراحل ارسال و ... را بشناسید. 
  • شبکه علمی، پژوهشی و برند علمی خود را در سطح ملی و بین‌المللی توسعه و گسترش دهید. شبکه‌های اجتماعی ویژه پژوهشگران را بشناسید.
  • به مهارت‌های حیاتیِ آکادمیک مسلط شوید و به‌عنوان یک محقق حرفه‌ای از مسیر علم و تحقیق و پژوهش کسب درآمد و تولید ثروت کنید.

هدف از برگزاری دوره آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی چیست؟

محتوای در نظر گرفته شده برای دوره جامع آموزش روش تحقیق تمام نیازهای علمی و عملی افراد برای تبدیل شدن به یک پژوهشگر را پوشش داده است. مخاطبان با شرکت در این دوره می‌توانند همه موضوعات را در قالب یک مجموعه منسجم و منظم دریافت کنند. به این ترتیب هدف اصلی این دوره، آموزش درس روش تحقیق به مخاطبان محترم و کمک به این افراد در راستای تولید علم و ثروت خواهد بود.

آموزش‌های این دوره به صورت مرحله‌به‌مرحله و در قالب مباحث عملی و نظری ارائه شده است. برای مثال، شیوه ارسال مقاله، پایگاه‌های علمی مختلف، رتبه‌بندی نشریات علمی و پژوهشی، معرفی سامانه‌ها، نرم‌افزارها و ابزارها، شبکه‌های اجتماعی ویژه پژوهشگران و همه مواردی دیگری که قابلیت ارائه عملی داشته است، علاوه بر بعد نظری، به‌صورت عملی و کاربردی هم تدریس شده است. 

دوره آموزش روش تحقیق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری هستید، همه آموزش‌هایی که در این مسیر به آن‌ها نیاز خواهید داشت را در این دوره دریافت خواهید کرد؛ از انتخاب موضوع تحقیق، سرچ و جستجوی اطلاعات، تدوین و نگارش پروپوزال، ساختار پایان‌نامه، انواع نمونه‌گیری‌ها، گردآوری، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها تا چاپ مقاله مستخرج از پایان‌نامه، همه‌ آنچه که نیاز دارید در این دوره ارائه شده است. 

اگر مدرس دانشگاه و یا معلم مدرسه هستید و علاقه‌مند به حرفه‌ای شدن، دیده‌شدن، و توسعه برند علمی و پژوهشی خود هستید، اگر در پی یک سرفصل جامع و کامل برای محتوای تدریس در دانشگاه هستید، اگر دوست دارید پایگاه‌ها و نشریات مختلف، انواع رتبه‌بندی علمی و پژوهشی معتبر ایران و جهان‌ را بشناسید، همه‌ آنچه که نیاز دارید در این دوره ارائه شده است. اگر به هر دلیل و هدفی، به حرفه فاخر و خوش‌نام  تحقیق و پژوهش علاقه‌مند هستید، در این دوره جامع آموزشی همه آنچه که نیاز دارید، ارائه شده است.

به این ترتیب می‌توان این طور بیان کرد که این دوره به گونه‌ای تهیه شده است که همه افراد از دانشجویان مقاطع مختلف گرفته تا همه کسانی که به نحوی با تحقیق و پژوهش در ارتباط هستند بتوانند با شرکت در این دوره سطح دانش و مهارت خود را در زمینه آموزش روش تحقیق بالا ببرند.

 

 آموزش مقاله نویسی دانشجویی

مهارت نگارش مقاله علمی، یکی از مهم‌ترین توانایی‌ها و مهارت‌هایی است که دانشجویان و پژوهشگران باید در دوره‌های تحصیلی و کاری خود فرابگیرند. برخی تصور می‌کنند که این مهارت، فقط برای مقاله‌نویسی مفید است؛ در حالی که با یادگیری مقاله‌نویسی، مهارت‌های نوشتاری، پژوهشی، علمی، کاری و ارتباطی فرد بهتر می‌شود و می‌تواند در عرصه تحصیلی و شغلی خود، بیش از پیش بدرخشد. مزایای فراوان و متنوع نگارش مقالات علمی، سبب شده است که افراد مختلف، در پی یادگیری و آموزش مقاله نویسی دانشجویی باشند.

نقشه راه آموزش مقاله نویسی دانشجویی به صورت مختصر و مفید

برای اینکه بتوانید مهارت مقاله نویسی دانشجویی را به صورت حرفه‌ای و تخصصی فرابگیرید، بهتر است نقشه راه هوشمندانه و درستی را برای خودتان ترسیم کنید و طبق این نقشه راه، به سمت هدفتان (متخصص شدن در مقاله‌نویسی دانشجویی) حرکت کنید. در ادامه نقشه راهی را بر اساس تجربیات برخی متخصصان برای آموزش مقاله نویسی دانشجویی ترسیم کرده‌ایم. اگر خواهان آموزش پیشرفته مقاله نویسی هستید، این شاهراه می‌تواند برایتان مفید و ثمربخش باشد:

1. آشنایی با اصول اولیه مقاله نویسی دانشجویی

نخستین گام برای آموزش مقاله نویسی دانشجویی این است که با اصول اولیه مقاله‌نویسی آشنا شوید؛ تعریف مقاله را بدانید، ساختار مقاله را درک کنید، از قواعد نگارشی و ویرایشی آگاه شوید و از اصول علمی کار مثل شیوه استناددهی و جلوگیری از سرقت ادبی، سر دربیاورید. در صورتی که می‌خواهید خیلی دقیق با این اصول اولیه آشنا شوید، می‌تواند چند کتاب مقاله نویسی معتبر مثل «کتاب آموزش گام به گام مقاله نویسی از انتخاب موضوع تا چاپ مقاله» را مطالعه کنید.

2. انتخاب موضوع و گردآوری اطلاعات

پس از اینکه با اصول اولیه آشنا شدید، نوبت به انتخاب موضوع و گردآوری اطلاعات مورد نیاز می‌رسد. در هنگام انتخاب موضوع، باید موضوعی را انتخاب کنید که مورد علاقه‌تان باشد و اطلاعات و داده‌های کافی در موردش وجود داشته باشد. پس از انتخاب موضوع، باید گردآوری اطلاعات را از کتابخانه‌ها، پایگاه‌های اطلاعاتی و اینترنت آغاز کنید و اطلاعاتی که به دست می‌آورید را به صورت منظم و سازمان‌دهی‌شده یادداشت کنید. این مرحله، یکی از اصلی‌ترین ستون‌های مقاله‌نویسی دانشجویی است. در هر کلاس مقاله نویسی که شرکت کنید، متوجه خواهید شد که این مرحله، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و سرفصل‌های آموزش محسوب می‌شود.

3. ساختاردهی به مقاله و نگارش آن؛ فونداسیون آموزش مقاله نویسی دانشجویی

اکنون که اصول اولیه مقاله‌نویسی و شیوه گردآوری اطلاعات را آموختید، زمان آن است که ساختاردهی به مقاله و نگارش آن را بیاغازید! باید ابتدا طرح اولیه‌ای برای مقاله خود آماده کنید تا بفهمید که هدفتان چیست و هر بخش از مقاله را باید چطور بنویسید.

در گام بعدی باید شیوه نگارش مقدمه مقاله را بیاموزید و در گام بعدی، به ساخت و توسعه بدنه مقاله بپردازید. در پایان هم باید شیوه نوشتن نتیجه‌گیری را یاد بگیرید. اگر در چند دوره آموزش مقاله نویسی رایگان شرکت کنید، کلیات و اصول نگارش مقاله و ساختاردهی به آن را یاد می‌گیرید؛ ولی برای درک و فراگیری جزئیات، بهتر است در یک دوره آموزش پیشرفته مقاله نویسی شرکت کنید.

4. ویرایش و بازبینی مقاله 

مرحله ویرایش، یکی از مهم‌ترین مراحل آموزش مقاله نویسی دانشجویی است؛ چون اعتبار و صحت مقاله را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که امکان چاپ شدن آن در پایگاه‌های معتبر فراهم شود. ویرایش و بازبینی مقالات در گام نخست، شامل ویرایش غلط‌های املایی و دستوری می‌شود و در گام بعد، ویرایش‌های ساختاری را هم در برمی‌گیرد.

5. تمرین مداوم برای رسیدن به مهارت، کیفیت و تخصص

در هر کلاس و دوره مقاله نویسی هم که شرکت کنید، به مهارت و تخصص عالی نمی‌رسید. دستیابی به مهارت و تخصص، نیازمند تمرین منظم و مداوم است. اگر می‌خواهید مقالات عالی و درجه‌یکی بنویسید، بهتر است پس از پایان دوره، مقالات مختلفی بنویسید، در کارگاه‌های آموزشی حرفه‌ای شرکت کنید و مقالات معتبر و قرص و محکم را بخوانید. همین کار باعث می‌شود که رفته‌رفته مهارت مقاله‌نویسی شما تقویت شود و رشد کند. افرادی که در زمینه مقاله نویسی برای ارشد کار می‌کنند و مقالات دیگران را می‌نویسند، عمدتاً مرحله تمرین و تکرار را به‌خوبی پشت سر گذاشته‌اند و به همین دلیل می‌توانند مقالات حرفه‌ای بنویسند.

مزایای آموزش مقاله نویسی دانشجویی

آموزش مقاله نویسی دانشجویی، مزایا و فواید مختلفی برای دانشجویان و پژوهشگران به همراه دارد. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین مزایای این مهارت را بیان و بررسی خواهیم کرد:

1. کسب موقعیت‌های تحصیلی و شغلی بهتر و ارزنده‌تر

دانشجویی که پژوهش کردن را بلد است و می‌تواند مقاله بنویسد، می‌تواند در بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان تحصیل کند. خصوصاً دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی که قدر چنین دانشجویانی را خیلی خوب می‌دانند و اساساً دنبال جذب دانشجویان پژوهشگر و باسواد می‌گردند.

از طرفی آموزش مقاله نویسی دانشجویی و پژوهشی در عرصه شغلی هم به درد افراد می‌خورد. بهترین شرکت‌های ایران و جهان، در پی جذب پژوهشگران خبره، آگاه و متخصص هستند و حاضرند به این افراد، حقوق‌های چشمگیری بدهند. پس اگر مقاله‌نویسی را یاد بگیرید، مطمئن باشید که در زمینه شغلی و کاری، آینده خوبی در انتظارتان است.

2. امکان کسب درآمدهای عالی از طریق پژوهش و نگارش مقاله

افرادی که نوشتن مقاله دانشجویی را به صورت حرفه‌ای یاد گرفته‌اند و انجام می‌دهند، می‌توانند از طریق نگارش مقالات علمی برای دانشجویان، اساتید دانشگاه و شرکت‌های مختلف، به درآمدهای عالی برسند.

3. تقویت مهارت‌های شناختی و تحلیلی

با آموزش مقاله نویسی دانشجویی و پژوهشی می‌توان مهارت‌های شناختی و تحلیل مثل تفکر انتقادی را بهبود بخشید، مهارت حل مسئله را به میزان قابل توجهی افزایش داد و خلاقیت را به میزان چشمگیری بهبود بخشید. به بیان ساده، یادگیری نحوه مقاله نویسی، نه‌تنها از نظر تحصیلی و شغلی، که برای بهبود سطح اندیشه و شخصیت نیز مفید و تأثیرگذار است.

4. توسعه دانش تخصصی، ارتباط با جامعه علمی و برندسازی شخصی در عرصه پژوهش

در صورتی که مقاله‌نویسی را به‌خوبی یاد بگیرید، می‌توانید دانش تخصصی خود را از طریق گردآوری اطلاعات بهبود ببخشید و با جامعه علمی مورد نظرتان، ارتباط خوبی برقرار کنید. در واقع وقتی مقالات خوبی بنویسید، جامعه علمی هدف، مقالات شما را مطالعه می‌کند و با اسم و رسمتان آشنا می‌شوند و به این صورت است که می‌توانید در عرصه پژوهش، برند شخصی محبوبی برای خودتان بسازید.

5. افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در زمینه علمی 

با نوشتن مقالات معتبر و چاپ کردن آن‌ها در پایگاه‌ها و مجلات معتبر، می‌توانید به توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی و پژوهشی خودتان بیش از قبل، اعتماد و تکیه کنید. خودباوری و اعتماد به نفس، یکی از سرمایه‌های مهم و اساسی در زمینه تحصیلی و شغلی است و نوشتن مقالات معتبر، می‌تواند این خودباوری و حس خوب را برای شما به ارمغان بیاورد. از طرفی تبدیل شدن به یک برند علمی و پژوهشی باعث می‌شود که متخصصان و بزرگان عرصه تخصصی، بیش از پیش شما را درک و باور کنند و خیلی راحت‌تر بتوانید در محیط‌های علمی و صنعتی جذب شوید و کار و فعالیت کنید.

معرفی دوره آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی مکتب‌خونه

مزایای فراوان مهارت مقاله‌نویسی تحصیلی و پژوهشی، دانشجویان و پژوهشگران بسیاری را به شرکت در دوره‌های آموزش مقاله نویسی دانشجویی ترغیب کرده است. در صورتی که شما هم تمایل به شرکت در این دوره آموزشی و یادگیری این مهارت ویژه دارید، پیشنهاد می‌شود که در دوره‌های آموزش معتبر و پروژه‌محور شرکت کنید.

پلتفرم آموزشی مکتب‌خونه، یکی از مجموعه‌هایی است که دوره آموزش مقاله نویسی را با عنوان «آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی» راه‌اندازی و در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار داده است. تدریس این دوره را آقای اسماعیل سعیدی رباط بر عهده دارد و دوره را به‌گونه‌ای آماده کرده که دانشجویان و مخاطبان، به هیچ آموزشی تحت عنوان پیش‌نیاز، احتیاج نداشته باشند. 

سرفصل‌های دوره آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی مکتب‌خونه، کلیه مباحث و آموزش‌های مربوط به شیوه مقاله‌نویسی دانشجویی را در برمی‌گیرد و شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند در عرض 33 ساعت، راه و رسم نگارش مقاله علمی را فرابگیرند. 

در این دوره، نحوه نگارش انواع مقاله، رساله، پایان‌نامه و پروپوزال را یاد می‌گیرید و با فرایند ارسال و چاپ مقالات علمی و پژوهشی آشنا می‌شوید. در واقع با شرکت در این دوره جامع، صفر تا صد نگارش تا چاپ مقالات علمی را یاد می‌گیرید و به کلیه پرسش‌هایتان در مورد مقاله‌نویسی دانشجویی و پژوهشی، پاسخ داده می‌شود.

مزیت دیگر این دوره آموزشی، «عملی و پروژه‌محور بودن آن» است. با شرکت در این دوره، 13 تمرین و 3 پروژه را به انجام می‌رسانید و 14 هفته برای تحویل دادن تمرین‌ها و پروژه‌ها به استاد دوره، مهلت دارید. در صورت ارسال تمرین‌ها و پروژه‎ها و دریافت حد نصاب قبولی در دوره، گواهینامه معتبری از طرف پلتفرم مکتب‌خونه برایتان ارسال می‌شود. همچنین اگر بخواهید کسب و کاری در زمینه پژوهش راه‌اندازی کنید و از این راه به درآمد برسید، می‌توانید آخرین بخش این دوره آموزشی را مشاهده و به توضیحات مفصل و کامل استاد دوره در این زمینه عمل کنید. با در نظر گرفتن همه این مزایا و محاسن، قیمتی که موسسه مکتب‌خونه برای این دوره در نظر گرفته، حقیقتاً مناسب، منطقی و مقرون به صرفه است. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش مقاله نویسی به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره نیز موجود است.

 

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.8

از مجموع 9 امتیاز

3 نظر

7 ماه پیش

اولا جزوه پی دی اف اگر داشت راجع به هر مبحثی خیلی بهتر بود دوم اگربرای هر موضوعی چند نمونه کار صورت گرفته شده از قبل نمایش داده میشد بهتر بود کار اگه عملی میشد خیلی بهتر نتیجه میداد

سعید حیدری رارانی

سعید حیدری رارانی

4 ماه پیش

من حواسم به قیمت دوره نبود این دوره خیلی گرون بود من پشیمونم از خریدش

سروناز صادقی ایوریق

سروناز صادقی ایوریق

7 ماه پیش

میخام بدونم 67 ساعت تمرین کجای این مجموعه هست؟

محمد خانمحمدی

محمد خانمحمدی

گواهینامه

آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

چه شغلی مناسب من است؟

مدرس: سارا نظری

2,457 دانشجو
4.1 (99)
گواهینامه
30٪
819,000 573,300 تومانء
آموزش مهارت‌های ضروری پژوهش

مدرس: علیرضا درّی نوگورانی

1,544 دانشجو
4.2 (37)
گواهینامه
30٪
1,389,000 972,300 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,127 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
30٪
409,000 286,300 تومانء
آموزش اصول مقاله‌ نویسی ISI

مدرس: شهلا شیرازی‌نیا

1,547 دانشجو
4.2 (24)
گواهینامه
30٪
949,000 664,300 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

پژوهش
پژوهش گواهینامه تخصص
6 دوره
158 ساعت
521 جلسه
30٪
4,806,000 3,364,200 تومانء

درباره استاد

اسماعیل سعیدی رباط
اسماعیل سعیدی رباط
2 دوره
1,031 دانشجو

دکتر اسماعیل سعیدی رباط استادیار دانشگاه است. ایشان تحصیلات خود را در تمام مقاطع تحصیلی با کسب رتبه عالی از دانشگاه‌های ممتاز ایران به پایان رسانید. وی طی پانزده سال گذشته هدایت و مشاوره پایان‌نامه‌های زیادی را به‌عهده داشته‌است. روش‌های تحقیق، مقاله‌نویسی، انواع مباحث آماری و به‌طور ویژه مطالعات مروری، متاآنالیز (فراتحلیل) و داده‌کاوی علمی و پژوهشی از جمله حوزه‌های مورد علاقه دکتر سعیدی است.جدیدترین مقالات دکتر سعیدی در ژونال‌های برجسته Review of Educational Research  و Educational Psychology Review  چاپ شده است. 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.