آموزش جامع تحلیل آنچین On-Chain در بازار ارزهای دیجیتال

تحلیل دقیق و صحیح یکی از دغدغه‌های اصلی معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال است. ما با تحلیل آنچین به احساسات بازار پی می‌بریم و رفتار معامله‌گران را مورد تحلیل قرار می‌دهیم. تجزیه‌وتحلیل آنچین (On-chain) شامل بررسی ... ادامه

8 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آموزش سیستم مالی متمرکز

آموزش سیستم بلاکچین

سایت‌های تحلیل آنچین

شاخص‌های آنچین

شاخص‌های مهم آنچین

سایت بررسی کیف پول نهنگ‌ها

محتوای دوره

4 فصل 28 جلسه 4 ساعت ویدیو
مفاهیم اولیه بازار رمزارز
معرفی آنچین و سایت‌های مربوط به تحلیل آنچین
شاخص‌های تحلیل آنچین
نهنگ‌ها و بررسی کیف پول آن‌ها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره صفر تا صد تحلیل آنچین است و آشنایی با ارز دیجیتال کفایت می‌کند.

درباره دوره

تحلیل دقیق و صحیح یکی از دغدغه‌های اصلی معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال است. ما با تحلیل آنچین به احساسات بازار پی می‌بریم و رفتار معامله‌گران را مورد تحلیل قرار می‌دهیم. تجزیه‌وتحلیل آنچین (On-chain) شامل بررسی داده‌های بلاک‌چین مانند تراکنش‌ها، معاملات و آدرس کیف پول برای درک اقدامات فعالان بازار و روی بلاک‌چین و در زمان واقعی است. در بازار رمزارز همه معاملات شفاف در اختیار عموم قرار می‌گیرد و به‌واسطه این شفافیت تحلیل آنچین ایجاد شده است.

معرفی دوره  آموزش جامع تحلیل آنچین On-Chain در بازار ارزهای دیجیتال

این دوره در چهار بخش تدوین شده است. در ابتدا با اصول و قوانین بازار کریپتو مانند مفهوم بلاک، بلاک‌چین، هش، اتصال بین بلاک‌ها، ماینر و ماین‌کردن، بیت‌کوین (Bitcoin) و... آشنا می‌شویم. در ادامه تحلیل آنچین را تعریف می‌کنیم و به سراغ سایت‌های مهم در زمینه تحلیل آنچین می‌رویم. در این بخش سایت‌هایی چون، coinmarketcap، coinglass، bitcoinmagazinepro، cryptoquant، etherscan، tronscan و... آشنا می‌شویم. بخش سوم اصلی‌ترین بخش آموزش یعنی بررسی شاخص‌های مهم تحلیل آنچین است.

ما هر شاخص را به‌صورت کامل تعریف می‌کنیم و در ادامه به تحلیل شاخص می‌پردازیم و تأثیر آن بر مارکت را بررسی می‌کنیم. شاخص‌های بررسی شده در این بخش شامل: Bitcoin Wallet Sizes، Accumulation Trend Score ،Mayer Multiple ،Realized Price ،MVRV ، aSOPR، Reserve Risk، NUPL، Puell Multiple، MPI، Hash Ribbon، Hashrate، Bitcoin Miner Difficulty، Bitcoin Rainbow Price Chart Indicator، آموزش‌داده‌شده است. در بخش آخر نهنگ‌ها و انواع نهنگ معرفی می‌شود و سایت مربوط به بررسی کیف پول نهنگ‌ها ورود و خروج پول هوشمند و سبد سرمایه‌گذاران سازمانی به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود.

دوره آموزش جامع تحلیل آنچین On-Chain در بازار ارزهای دیجیتال مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمام افرادی است که علاقه به بازار ارزهای دیجیتال را دارند.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش نتورک پلاس

مدرس: عباس ولی‌زاده

204 دانشجو
4.6 (12)
گواهینامه
879,000 تومانء
آموزش اتوکد الکتریکال 2024
81 دانشجو
4.7 (3)
1,179,000 تومانء
آموزش یادگیری ماشین

مدرس: دکتر محمد منثوری - سهیل تهرانی‌پور

6,523 دانشجو
4 (214)
گواهینامه
70٪
3,659,000 1,097,700 تومانء
آموزش پردازش تصویر و بینایی ماشین با OpenCV
کلاس‌ ویژن

کلاس‌ ویژن

مدرس: علیرضا اخوان‌پور

2,231 دانشجو
4.6 (74)
گواهینامه
45٪
2,049,000 1,126,950 تومانء

درباره استاد

مهدی شمشیری
مهدی شمشیری
23 دوره
3,318 دانشجو

مهندس مهدی شمشیری فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (شکلدهی ورق) در دانشگاه شهید رجایی تهران است. ایشان اولین مقاله در زمینه شکل‌دهی غلتکی انعطاف‌پذیر گرم در ایران را ارائه کرده‌اند. ایشان در دوره کارشناسی کار با نرم‌افزار کتیا را به‌صورت حرفه‌ای آغاز و بعد از کسب مهارت کافی شروع به تدریس حضوری نرم‌افزار کتیا و تدریس به‌صورت آنلاین در سایت‌های مختلف کردند. در کنار تدریس بسیاری از پروژه‌های صنعتی شرکت‌ها توسط ایشان طراحی و اجرا شده است. در کنار نرم‌افزار کتیا، به نرم‌افزارهای  اکسل، پاورپوینت، ورد، اکسس، آباکوس، اتوکد، سالیدورکس، کیشات و ... تسلط دارند. ایشان در کنار رشته مهندسی مکانیک سابقه 6 سال فعالیت در بازارهای مالی بخصوص بازار فارکس و بورس را در کارنامه خود دارند و به صورت تخصصی به تدریس بازارهای مالی مشغول هستند.

 

 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مهدی شمشیری

آموزش اصول نگارش پایان‌نامه
14 دانشجو
399,000 تومانء
آموزش جامع ICDL - مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر
19 دانشجو
999,000 تومانء
آموزش جامع استاتیک به زبان ساده
7 دانشجو
549,000 تومانء
آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2
29 دانشجو
479,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.