آموزش توکن‌ها و صرافی‌ها (نحوه لیست کردن و قیمت گذاری توکن در صرافی)

در این دوره ما مفاهیم اولیه صرافی غیرمتمرکز و توکن‌ها را به صورت جامع و کامل بیان خواهیم کرد. این دوره هیچ پیشنیازی نداشته و از مباحث پایه‌ای شروع به تدریس می‌شود. پس از یادگیری ... ادامه

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آماده سازی توکن

قیمت گذاری توکن‌ها

لیست کردن در شبکه بایینس

لیست کردن در شبکه پالیگان

محتوای دوره

1 فصل 16 جلسه 9 ساعت ویدیو
توکن‌ها و صرافی‌ها(نحوه لیست کردن و قیمت گذاری توکن در صرافی)

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

 

درباره دوره

در این دوره ما مفاهیم اولیه صرافی غیرمتمرکز و توکن‌ها را به صورت جامع و کامل بیان خواهیم کرد. این دوره هیچ پیشنیازی نداشته و از مباحث پایه‌ای شروع به تدریس می‌شود.

پس از یادگیری مفاهیم پایه، نحوه لیست کردن توکن‌ها و قیمت گذاری آن‌ها را پی می‌گیریم و یک توکن را به صورت پروژه محور آماده کرده و در سه صرافی مختلف با شبکه‌های مختلف (اتریوم، بایننس، پالیگان) لیست و قیمت گذاری می‌کنیم تا به صورت عملی دانشجویان مباحث را فرا گرفته و اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

در این دوره سعی شده تا تمامی مباحث مربوط به توکن و صرافی‌ها به صورت کامل و از ابتدایی‌ترین حالت توضیح داده شود تا همه بتوانند از این دوره استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

مازیار کاظمی شهابی
مازیار کاظمی شهابی
3 دوره
39 دانشجو

من مازیار کاظمی کارشناسی ارشد کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی دارای 15 سال سابقه تدریس و برنامه نویسی هستم. در حال حاضر مدیرعامل شرکت برنامه نویسی فرازمان بوده در زمینه طراحی وب، اپلیکیشن، هوش مصنوعی و بلاکچین فعالیت می‌کنم.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مازیار کاظمی شهابی

آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها)
شرکت برنامه نویسی فرازمان

شرکت برنامه نویسی فرازمان

مدرس: مازیار کاظمی شهابی

18 دانشجو
4,498,998 تومانء
آموزش نحوه نوشتن WhitePaper برای پروژه‌های بلاکچین
شرکت برنامه نویسی فرازمان

شرکت برنامه نویسی فرازمان

مدرس: مازیار کاظمی شهابی

11 دانشجو
1,199,000 تومانء

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.