آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو

poster
پیش‌نمایش دوره

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو دیده شود، نیاز به سئوی قوی دارید. و چه کسی بهتر از کسی که زبان اولش زبان کامپیوتر است، می‌تواند دستیار سئوی شما باشد؟ بله، درست حدس زدید، ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:01 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با ChatGPT و کاربرد آن در سئو

 نحوه یافتن کلیدواژه‌های قدرتمند

 یادگیری تولید ایده‌های محتوای سئو

 چگونگی ایجاد محتوای سازگارتر با سئو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو

بهبود سئو با هوش مصنوعی
  استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کلیدواژه‌های سئو
مشاهده
"07:02  
  استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کلیدواژه‌ها با درنظر گرفتن هدف جستجو
مشاهده
"05:51  
  استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد یک برنامه محتوا
مشاهده
"05:18  
  استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل وب‌سایت‌های با رتبه بالا برای کلیدواژه‌ها
مشاهده
"03:55  
  استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود کلیدواژه‌های هدف
مشاهده
"03:23  
  استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی محتوای سئو
مشاهده
"04:07  
  استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل‌های تبلیغاتی
مشاهده
"05:43  
  استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به بهینه‌سازی پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی
مشاهده
"03:19  
  استفاده از هوش مصنوعی برای تولید نشانه‌گذاری اسکیما (Schema Markup)
مشاهده
"03:29  
  استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌های وب‌سایت
مشاهده
"06:15  
  استفاده از افزونه‌هایی با ChatGPT:
مشاهده
"06:37  
نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو دیده شود، نیاز به سئوی قوی دارید. و چه کسی بهتر از کسی که زبان اولش زبان کامپیوتر است، می‌تواند دستیار سئوی شما باشد؟ بله، درست حدس زدید، منظور ما ChatGPT است.

به Dave Birss، مبتکر، کشتی‌گیر هوش مصنوعی و توسعه‌دهنده وب، بپیوندید تا به شما نحوه استفاده از هوش مصنوعی تولیدکننده متن (Generative AI) برای کمک به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئوی خود را نشان دهد. او حتی چندین دستورالعمل مفید را به اشتراک می‌گذارد که به شما در یافتن کلیدواژه‌های قدرتمند، تولید ایده‌های محتوا و ایجاد محتوای سازگارتر با سئو کمک می‌کند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Dave Birss

Dave Birss یک متخصص خلاقیت است که به افراد و سازمان‌ها در تقویت خلاقیت و نوآوری‌شان کمک می‌کند.

Dave شیفته‌ی خلاقیت است: ماهیت آن، منشأ آن، نقشش در تاریخ، جایگاهش در آینده‌ی ما و عواملی که باعث می‌شود برخی افراد خلاق‌تر از دیگران باشند. نقش اصلی او اداره‌ی «اندیشه‌ی درست» است، شرکتی که بر مبنای یک نظام فکری ابداعی Dave بنا شده تا به افراد کمک کند در زمان مناسب از نوع درستی از تفکر استفاده کنند. تجربه‌ی Dave از طیف گسترده‌ای از مشاغل خلاق نشأت می‌گیرد. او نه تنها مدیر خلاقیت تبلیغاتی بوده، بلکه کارگردان فیلم، گوینده‌ی رادیویی، شاعر، استندآپ کمدین، نوازنده‌ی سِشِن، تهیه‌کننده‌ی موسیقی، تصویرگر و مدرس دانشگاه هم بوده است. دیو در حال حاضر روی چند فیلم و چند کتاب دیگر کار می‌کند. او تقریباً به صورت روزانه محتوا منتشر می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی سئو شده

نوشتن مقاله سئو شده با هوش مصنوعی «Artificial intelligence» از موضوعات مورد بحث بسیاری از افراد کارشناس این حوزه قرار دارد. این که آیا ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند گزینه خوبی برای تولید محتوای سئو شده برای سایت‌ها باشند؟ تولید محتوا فارسی در هوش مصنوعی چقدر قابل اعتماد است؟ بهترین سایت‌های هوش مصنوعی کدام‌ها هستند؟ و صد‌ها سؤال بی‌جواب دیگری که شاید زمان بیشتری برای پاسخ درست به آن‌ها نیاز داشته باشیم.

با وجود تمام اختلاف نظرها میان کارشناسان در مورد تولید محتوا با ابزاری‌های هوشمند، اگر سرعت پیشرفت هوش مصنوعی را زیر نظر بگیریم قطعاً به این نتیجه می‌رسیم که بدون شک در آینده‌ای نزدیک افرادی که به کار کردن با این ابزارها تسلط دارند درآمد بیشتر و راحت‌تری کسب خواهند کرد.

پس دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی سئو شده یک نیاز اساسی به شمار می‌رود؛ زیرا اگر امروز این کار را انجام ندهید در آینده‌ای بسیار نزدیک وقتی به گذشته خود می‌نگرید افسوس خواهید خورد که چرا این مهارت را زود‌تر یاد نگرفتید. 

همه ما می‌دانیم که در دنیای کسب و کار امروزی بازاریابی محتوایی و رتبه گرفتن در گوگل حرف اول را می‌زند. این مسئله یک واقعیت غیر قابل انکار است. همه این حرف‌ها را زدیم تا به این موضوع برسیم که تولید محتوا بر اساس سئو انجام می‌شود. پس چرا از این ابزار برای سئو استفاده نکنیم؟ 

بله در این آموزش خواهید آموخت که هوش مصنوعی در  سئو چه نقشی دارد. در این دوره سعی شده راهکارها و تکنیک‌های استفاده از هوش مصنوعی در سئو را به شیوه‌ای بسیار مؤثر و حرفه‌ای ارائه شود. 

این دوره به زبان انگلیسی ضبط شده و دارای زیرنویس فارسی تهیه شده توسط تیم مکتب خونه است. در این آموزش با روش‌هایی آشنا می‌شوید که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید تولید محتوای متنی به زبان فارسی با هوش مصنوعی را به سادگی و در عرض چند ساعت یاد بگیرید. دیگر لازم نیست دغدغه کمبود وقت و پروژه زیاد را داشته باشید.

آموزش هوش مصنوعی در سئو برای چه کسانی مفید است؟

تولید محتوای متنی یک تخصص به شمار می‌رود. هر کسی توانایی این کار را ندارد؛ چرا که هر روز باید در مورد موضوعات مختلف در حوزه‌های متفاوت تحقیق و مطالعه کنید. به همین دلیل افرادی می‌توانند مخاطب این دوره باشند که فعالیت کاری در این حوزه دارند. یا حداقل مدتی تجربه این نوع کسب‌وکار را داشته‌اند. همچنین لازم است در مورد سئو و کلمات کلید نیز اطلاعات اولیه داشته باشید.

کاربردهای هوش مصنوعی در سئو

الگوریتم‌های گوگل به اندازه‌ای پیچیده شده‌اند که بهینه سازی مقالات برای رتبه گرفتن در آن‌ هر روز سخت‌تر می‌شود. برای کسانی که عاشق شغل تولید محتوا هستند و بیشتر دوست دارند محتوای یونیک را خودشان تحریر کنند این مسئله چالش برانگیز نیست. اما گاهی اوقات همین افراد هم به اندازه‌ای مشغله دارند که آرزو می‌کنند که کاش یک دستیار داشتند. 

متأسفانه یا خوشبختانه داشتن یک دستیار یا کارآموز در این شغل کار خیلی منطقی نیست. چون اغلب تولید کنندگان محتوای متنی به صورت فریلنسری کار می‌کنند. کار کردن با کارآموز از راه دور هم دردسرهای خاص خود را دارد. پس چه بهتر یک دستیار دیجیتال هوشمند داشته باشند. این ابزارها می‌توانند در موارد زیر به یک تولید کننده محتوا کمک کنند. 

·       شناسایی بهتر کلمات کلیدی مناسب

·       تولید تقویم محتوایی بهینه

·       تولید ایمیل‌های تبلیغاتی سئو شده

·       تولید انواع محتوای متنی سئو شده برای سایت‌ها

·       ایده گرفتن برای ساخت پروفایل شبکه‌های اجتماعی

·       تحلیل داده‌های سایت‌ها

·       ایده گرفتن برای عنوان نویسی

جالب است بدانید تعداد زیادی سایت برای تولید محتوا با هوش مصنوعی به صورت  رایگان فعالیت می‌کنند. اما اغلب آن‌ها مناسب کار ما نیستند. بهتر است با بررسی سایت‌های معروف و معتبر یکی را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. 

سرفصل‌های آموزش استفاده از هوش مصنوعی در سئو

این دوره یک ساعته در ۳ فصل تولید شده است. در فصل اول طبق رسم مقدمه و معرفی را داریم. یک درس هم برای راهنمایی انتخاب هوش مصنوعی مناسب در نظر گرفته شده است. در فصل دوم هم تکنیک‌های استفاده از هوش مصنوعی در سئو را یاد می‌گیرید. در فصل آخر نیز یک نتیجه گیری کلی از دوره ارائه شده و نقش راه ادامه مسیر کار با این ابزار ترسیم می‌شود.

آموزش هوش مصنوعی در مکتب خونه

هوش مصنوعی و ابزارهای وابسته به آن هر روز در حال توسعه هستند. مانند هر تکنولوژی دیگری لازم است مهارت‌های لازم برای استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. مکتب خونه به عنوان یکی از پیش‌گامان آموزش این ابزارها شما را دعوت به بازدید از دوره‌های موجود در آکادمی مجازی خود می‌کند.

امروزه آموزش استفاده از هوش مصنوعی در سئو و تولید محتوا تبدیل به یک ضرورت برای نویسندگان شده است. با ما همراه باشید تا شما را به قلعه‌های موفقیت در این عرصه برسانیم. در مکتب خونه همچنین انواع دوره آموزش هوش مصنوعی، آموزش سئو و آموزش chatgpt به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.

 

 

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:01 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی